Неділя, 28.04.2024, 16:49
Вітаю Вас Гість | RSS

НВК "Шрубківська ЗОШ I ст."

Конкурси
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 9
Показано матеріалів: 1-9

ЗАКОН УКРАЇНИ

Про освіту

(Відомості Верховної Ради (ВВР), 2017, № 38-39, ст.380)

 

Мої статті | Переглядів: 642 | Додав: danish | Дата: 21.11.2017 | Коментарі (0)

Матеріали для підготовки ЗНО

Мої статті | Переглядів: 637 | Author: Войчак | Додав: леді | Дата: 28.12.2014 | Коментарі (0)

У Проблема корисного та шкідливого впливу зуку на життя людини була і залишається актуальною. В майбутньому вана ще більше зацікавить людство, адже це і досить дешеві та ефективні ліки, і хороший настрій, і ефективне та результативне застосування у різних галузях науки і техніки. Предмет дослідження: звукові коливання різної природи:шуми, вібрації, музика, звуки тварин. Мета дослідження: встановлення корисного впливу звуку на організм людини, можливості його ефективного використання для різних потреб. Також дослідження шкідливого впливу звуку на всі живі організми. Результатом дослідження є систематизація і узагальнення знань про звукові коливання різної природи. Звуки можуть бути лікувальними.Їх правильна вимова впливає на певну групу органів людини, викликати гармонізацію фізіологічних процесів в організмі, знімати загальне напруження. Здатність ультразвука без істотного поглинання проникати в м'які тканини організму і відбиватися від внутрішніх органів використовується в діагностиці різних захворювань і при спостереженні вагітності. У діагностичних цілях використовують невисокі і короткочасні дози ультразвуку, в той час як ультразвукова хірургія використовує високі і тривалі дози ультразвуку, які можуть викликати перегрів тканин організму і вести до їх руйнування. Під час програвання музики утворюються невидимі для ока людини частотні коливання. Виникаючі вібрації своєрідно впливають на внутрішні органи людини і можуть примушувати працювати практично всі механізми вищої нервової діяльності. Реакції, викликані звуком, позитивно впливають на здоров'я людини, в результаті він швидше відновлюється і оздоровлюється. Пухнастий лікар Замість грілки. Кішка відчуває, що в господаря щось болить і укладається прямо на хворе місце, притискається до нього. Вона зігріває хворе місце своїм теплом - виходить жива грілка. Лікування звуком. Муркотання кішки - це звукові коливання частотою від 20 до 50 Герц. Коливання на такій частоті стимулюють процес зцілення. Вони сприяють підвищенню захисних сил організму, прискорюють процес загоєння ран і переломів. Процедурний кабінет. Кішка лащиться до свого власника, а він гладить її хутро - отримує електростатичне дія слабкими струмами. На цьому принципі - вплив на людину слабкими струмами - побудована вся фізіотерапія сьогодення. Так, що кіт - ваша особиста фізіотерапевтичне пристрій. Позитивні емоції. Домашній улюбленець приносить позитивні емоції, радість своєму власникові, а це ще один додатковий серйозний чинник для одужання. Існує думка, що у вусатих-смугастих є своя спеціалізація.Так, сіамські кицьки лікують гастрит, а "перси" краще за інших вгамовують біль у суглобах. Але фахівці стверджують, що таке "розподіл праці" - вигадки. І вважають, що люди це вигадують, щоб розрекламувати якусь породу заради власної вигоди. Прекрасним цілителем може виявитися і звичайнісінька, безпородна Мурочка. Головна умова того, щоб ваша кішка лікувала вас - це ваша до неї любов і щире ставлення. Вона повинна бути бажаною в будинку. Домашні улюбленці нутром відчувають ставлення до них і платять своїм господарям тією ж монетою. Шкідливий вплив музики Надзвичайно шкідливою для людини (особливо молодої) є рок-музика. В Японії проводили експеримент з 120 матерями, які годували дітей грудьми. Одні слухали класику, інші - рок-музику. В першій групі кількість молока збільшилась на 20 %, а у любительок сучасної музики - зменшилась наполовину. Теоретично ми знаємо, що психотронна зброя паралізує розум, волю і свідомість людей - перетворює їх на зомбі-автомати. Проте це важко практично перевірити. Бо засоби масової інформації та навчальні заклади не вказують на причини й наслідки процесу звикання та появи залежності від ритміки і частотних характеристик сучасної музики. Рок-музика (зокрема важкий рок), впливаючи ультра- та інфразвуками, яких ми не чуємо, але їх "чують" всі наші органи, може руйнувати мозок. Потужність звуку - також один з основних параметрів впливу на організм. Психолог Дізарева вважає, що рок-музика може підштовхнути людину до самогубства. Особливо шкідливі для організму низькі частоти - менше 20 Гц. Вітчизняна теле-радіоапаратура пропускає частоту більшу 20 Гц, а закордонна - більшу 10. Частота менша 10 Гц, а особливо 7, дуже погано впливає на людину. А при достатній потужності – смертельна. Ще один доказ того, що музика може бути шкідливою, знаходимо в Німеччині в 30-40 роках, де нацисти використовували маршову музику, щоб розпалити пристрасті великих натовпів і підготувати їх до гіпнотичних промов Адольфа Птлера. Відомо, що музика впливає на розум та серце, і цей вплив може використовуватись як з доброю, так і поганою метою. Це значною мірою стосується рок-музики і викликає занепокоєння, так як пожадливі люди можуть використати музику як знаряддя смерті. Зв'язок між певними стилями музики та самогубством і антигромадською поведінкою добре відомий. Зауважимо, що відбувається на рок-концертах, як вони впливають на натовп молоді, котра збирається там. У книжці "Музика і розум" відзначається: "Музика, розпалюючи емоції натовпу і акумулюючи їх, надзвичайно сильно сприяє втраті здорового глузду, сліпому підкоренню миттєвим почуттям, що є дуже небезпечною особливістю поведінки натовпу". Правдивість цього підтверджують сцени дикої нестриманості на рок-концертах. Сьогодні музична індустрія дає мільярди доларів прибутку. Однак відомо, що деякі дуже популярні музиканти часто почуваються нещасними і нерідко помирають передчасно або накладають на себе руки. Досліджено, що певна музика може підштовхнути молодь до насилля та антигромадської поведінки. Останнім часом стало модним слухати музику через навушники. У людини з навушниками розсіяний погляд, легеньке пританцьовування при ході - вони насправді нагадують зомбі. Медики вважають, що 14-годинне безперервне прослуховування музики через потужні навушники здатне ввести людину в психотранс, аналогічний до наркотичного сп'яніння. Деякі зараховують «walkman - слухачів" до категорії "духовних наркоманів", разом з іншими втікачами від реальності - ТV-манами, фанатами комп'ютерних ігор і т. д. У затятих меломанів, які звикли збільшувати децибельні "дози" потужних звуків улюблених рок-груп, можна знайти, як стверджують фахівці, гаму всіляких розладів, починаючи від погіршення слуху і закінчуючи порушеннями обміну речовин. Дослідження, проведені Ленінградським інститутом театру, музики і кінематографії показали, що значно більше молоді відвідує філармонії та спектаклі класичної музики, ніж джазової ірок-музики
Мої статті | Переглядів: 4846 | Додав: danish | Дата: 17.10.2014 | Коментарі (1)

У серце увійде лише те, що йде від серця. (цього прагну як учитель) Стояв погожий, вересневий ранок 1992-го, коли я прийшла до школи. Нарешті здійснилась моя мрія знову опинитися тут, у рідній школі. Але вже не ученицею, як колись, а колегою своїх учителів, на яких прагнула бути схожою понад усе. Так і розпочалась моя дорога до дитячих сердець. Навчалася у школі старанно, ніколи не потребувала особливого контролю, інколи конфліктувала з ровесниками, відстоюючи свою правду, та в основному була така як усі: життєрадісна, енергійна, працьовита. Школу закінчила у 1988 році, 8 класів. Потім – швидше до знань, до дитячих душ, до педагогічної науки. Навчалася у Рильському педагогічному училищі Курської області. Педучилище закінчила у 1992 році і повернулася у рідне село, у стіни рідної школи. Як і вся робота, праця вчителя потребує постійного руху вперед, змін, удосконалення, роботи над собою. Тож у 1998 році закінчила Вінницький державний педагогічний університет, природничо-географічний факультет. Моє життєве кредо: переступаючи поріг школи, я усвідомлюю, що приходжу до учнів, щоб розпізнати у кожного з них людську особистість, здатну розвиватись і прогресувати. Мій обов’язок: прийняти кожного учня таким, яким він є, а не яким я хотіла б його бачити, допомогти кожному учневі розкрити свої здібності, талант. Мій девіз: учитель живе доти, доки вчиться, щойно він перестає вчитися, в ньому помирає вчитель» (К. Ушинський). Мої керівні принципи: олюднення середовища навколо учня, терпіння в процесі становлення учня. Мої заповіді як вчителя: віра в безмежність учня, віра в свої педагогічні здібності, віра в силу гуманного підходу до учня. Мої особисті риси: доброта, щирість, відданість. Сьогоднішні мої учні – цвіт суверенної нації і незалежної України, плекання і захист якої в ХХІ ст.. здійснюватимуть саме вони. Моє завдання – допомогти їм підготуватись до цієї святої справи. Учитель – це і сівач, і садівник, а найперше – музикант, який володіє абсолютним слухом, щоб відчути найтонші порухи дитячої душі. Якщо ж такого слуху немає, то й зерна, посіяні в душі, не проростуть, а швидко зачахнуть. Недаремно, Горькому належать слова про те, що в душі кожної дитини є невидимі струни. Якщо торкнутися їх умілою рукою, вони красиво пролунають. І кожний учитель повинен вміти знаходити ці струни в кожній дитині. Інтелектуальний потенціал сучасних школярів істотно підвищується. Збіль- шення обсягу інформації змушує висувати на перший план такі форми й методи роботи на уроці, які забезпечили б потреби школярів у самовираженні, сприяли б самостійному пошуку відповідей на запитання, що виникають. Організація виховного процесу в позакласній роботі є частиною діяльності вчителя географії. Позакласні заняття проходять у формі тематичних годин, круглих столів, усних журналів. Вважаю дуже ефективними зустрічі з цікавими людьми. Вони несуть пізнавальне навантаження, створюють емоційне піднесення, справляють позитивний моральний вплив. Позакласні години у формі конкурсів дають можливість учням проявитися і реалізувати свої здібності і інтереси. Учитись важко, а учить ще важче, Але не мусиш зупинятись ти, Як дітям віддаси усе найкраще, То й сам сягнеш нової висоти.

Мої статті | Переглядів: 538 | Додав: danish | Дата: 17.10.2014 | Коментарі (0)

про школу
Мої статті | Переглядів: 598 | Додав: danish | Дата: 17.10.2014 | Коментарі (0)

Ми не діти війни,

Лихоліття страшного не знаєм.

Із книжок про війну, про бої ми читаєм.

Мої статті | Переглядів: 858 | Додав: danish | Дата: 24.02.2014 | Коментарі (0)

ДОБРИК У ЕТНІЧНОМУ КОЛІ

Мета: формувати у дітей почуття єдності родини та  батьківщини, почуття

 святості сім’ї, відчуття спільності й наступності поколінь;

      розвивати вміння висловлювати свою думку , займати свою 

                 позицію;

виховувати дітей національно-свідомими громадянами України.

Мої статті | Переглядів: 717 | Додав: danish | Дата: 24.02.2014 | Коментарі (0)

«Здоров’я людини – це оптимальний рівень таких біологічних передумов, як відсутність хвороб та фізичних вад і гармонійна єдність духовних, психічних та фізичних якостей, які дозволяють успішно, без обмежень здійснювати громадську діяльність…».

Мої статті | Переглядів: 5195 | Додав: danish | Дата: 24.02.2014 | Коментарі (0)

...Антропогенне навантаження на

біосферу зростає стрімко й, імовірно, близьке

до критичного. Людина підійшла до межі, яку

не можна переступити ні за яких умов. Один

необережний крок - і людство зірветься в

прірву.

Мої статті | Переглядів: 3918 | Додав: danish | Дата: 24.02.2014 | Коментарі (1)

Форма входу
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz