Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Головна
- Учнівське самоврядування
- СТАТУТ
- Шкільного
Містечка «Темп»
- І. Загальні положення
- 1.1.Шкільне Містечко – добровільна дитяча
громадська доброчинна позапартійна організація сприяння вдосконаленню
навчально-виховного процесу, охорони здоров’я, культурного та фізичного
виховання, згуртованості колективу гімназії, формування у всіх учнів свідомого
та відповідального ставлення до своїх прав та обов’язків, які зазначені у
Концепції, Статуті школи, Єдиних вимогах до учнів.
- 1.2. Учнівське самоврядування у своїй
діяльності керується Конституцією України, Конвенцією ООН про права дитини,
іншими нормативно-правовими документами та цим Положенням.
- 1.3. Учнівське самоврядування
організовується з учнів школи.
- 1.4. Учнівське самоврядування класу –
первинна організація, яка на правах колективного члена входить до учнівського
самоврядування школи.
- 1.5. Для координації роботи учнівського
самоврядування призначаються педагоги радники, які консультують учнів відповідно
роботи окремих напрямків.
- ІІ.
Мета і завдання
- 2.1.Метою організації самоврядування є
розвиток соціальної та організаторської активності учнівської молоді шляхом
залучення до дієвої участі в демократичному управлінні.
- 2.2. Головною метою є:
- - захист прав та інтересів своїх членів;
- - інтеграція зусиль для добрих та корисних
справ;
- - розробка і втілення проектів, спрямованих
на поліпшення навчально-виховного процесу в школі.
- 2.3. Завдання:
- - формування навичок самоврядування,
соціальної активності й соціальної відповідальності в процесі практичної,
громадської діяльності учнівської молоді;
- - формування суспільно-громадського досвіду
особистості, розвиток, стимулювання, реалізація її творчого потенціалу;
- - формування життєвої компетентності та
стимулювання життєвого успіху старшокласників;
- - розвиток творчих рис характеру, а саме:
цілеспрямованості, ініціативності, вимогливості, наполегливості, толерантності,
винахідливості, оригінальності, готовності до виправданого ризику;
- - залучення учнів до участі у вирішенні
трудових, соціально-політичних, моральних потреб суспільства;
- - об’єднання учнів для добрих, корисних,
цікавих справ, розвиток їхніх творчих здібностей;
- - розвиток світогляду учнів для подальшого
формування цивілізаційної компетентності.
- ІІІ. Мешканці
Шкільного Містечка «Темп», їх права та обов’язки
- Мешканці
Шкільного Містечка мають право:
- - обирати та бути обраним до керівних
органів самоврядування;
- - вносити пропозиції, ідеї щодо
вдосконалення діяльності органів учнівського самоврядування;
- - дискутувати, критикувати, відстоювати
власну точку зору з усіх питань щодо діяльності учнівського самоврядування;
- - брати участь в експериментах,
конференціях, конкурсах, диспутах;
- - сприяти активізації роботи Шкільного
Містечка;
- - усі мешканці Шкільного Містечка
користуються однаковими павами та однаковою мірою відповідають за виконання
обов’язків.
- Мешканці
Шкільного Містечка зобов'язані:
- - виконувати вимоги Статуту, єдині вимоги
для школярів, рішення міської ради Шкільного Містечка;
- - брати участь у досягненні мети реалізації
завдань органів учнівського самоврядування;
- - піклуватися про авторитет школи;
- - оволодівати знаннями, практичними
навиками, підвищувати культурний та інтелектуальний рівні;
- - не принижувати гідність людей, поважати
їхні погляди й переконання;
- - при порушенні або невиконанні норм
закріплених вище мешканець Шкільного Містечка може бути виключений з органу
учнівського самоврядування.
- ІV.
Керівні органи Шкільного Містечка «Темп»
- 4.1. Вищий орган Шкільного Містечка «Темп»
- загальні збори, які збираються не менше одного разу на рік. Позачергові збори
скликаються на вимогу мера містечка чи 1/3 мешканців містечка.
- 4.2. До виняткової компетентності зборів
входить:
- - затвердження та внесення змін до Статуту
і програми Шкільного Містечка;
- - вибори мера Шкільного Містечка;
- - прийняття рішень про реорганізацію та
ліквідацію Шкільного Містечка «Темп»;
- - оцінка діяльності Шкільного Містечка та
його органів.
- Збори
можуть вирішувати й інші питання, пов’язані з діяльністю учнівського
самоврядування.
- 4.3. Очолює роботу міська рада в складі:
мер містечка, керуючий справами шкільної ради, секретар шкільної ради.
- 4.4. Міська рада складається із
представників органів самоврядування класних колективів – активних,
дисциплінованих учнів.
- 4.5. До компетенції міської ради належить:
- - представлення та захист інтересів ради та
його членів у взаєминах з іншими організаціями;
- - керівництво громадською діяльністю ради в
межах компетенції, яка визначається зборами;
- - відповідальність за ведення та збереження
документації;
- - скликання загальних зборів, затвердження
їхнього порядку денного;
- - прийняття рішень про входження ради до
інших громадських об’єднань і вихід із них;
- - затвердження символіки учнівського
самоврядування.
- Міська
рада проводить свої засідання один раз на місяць. Вона узгоджує роботу
відділів, що створюються за окремими напрямками діяльності. До складу міської ради
входять такі відділи та служби: відділ освіти, культури і відпочинку, охорони
життя та здоров'я дітей, спорту і туризму, преси та інформації, робот из
молодшими школярами, дисципліни та порядку, служба «Милосердя», служба
«Берегиня».
- 4.6. Відділи та служби самоврядування є
структурними елементами системи учнівського самоврядування.
- Це
добровільне об’єднання учнів, яке формується на початку навчального року з
числа учнів школи у залежності від інтересів дітей.
- Мета
відділу – розвиток інтересів і творчих здібностей школярів, формування активної
життєвої позиції.
- Планування
роботи відділ здійснює самостійно виходячи з основних положень річного плану
розвитку школи та традицій, що склались.
- Для
керівництва та організації роботи відділу створюється рада відділу, яка обирає
свого лідера. Рада відділу збирається не менше одного разу на місяць для
планування і координації подальшої роботи.
- Координацію
та педагогічне консультування здійснює педагог-радник.
- За
активну участь у конкурсах, дослідженнях, роботу в відділі, учні отримують
подяки, грамоти.
-
- Відділ освіти: облік
відвідування, організація огляду знань, підготовка до уроків, підготовка і
проведення олімпіад, конкурсів, предметних тижнів, вечорів, контроль за
виконанням режиму дня, організація взаємодопомоги у навчання, консультаційна
допомога з предметів.
- Відділ культури і відпочинку:
дотримання норм моральної поведінки, зовнішній вигляд учнів, організація та
контроль за естетичним оформленням класних кімнат, шкільного приміщення,
організація виставок, змістовного дозвілля, залучення учнів до підготовки і
проведення творчих справ, розважальних програм, проведення традиційних
загальношкільних свят.
- Відділ охорони життя та здоров'я дітей,
спорту і туризму: організація і контроль за роботою санпостів, дотримання
санітарно-гігієнічних вимог, контроль за інформаційним стендом «Дзеркало
чистоти», бесіди про шкідливість негативних звичок, пропагування здорового
способу життя, організація спортивних конкурсів, проведення туристичних
походів, змагань, розучування народних рухливих ігор.
- Відділ преси та інформації:
вивчення думки учнів про шкільне життя; висвітлення подій шкільного життя;
розвиток мовної культури та культури спілкування; інформування про творчі
справи; оформлення плакатів, стінгазет, оголошень; організація тематичних,
святкових газет; розвиток кореспондентських здібностей.
- Відділ роботи з молодшими школярами:
організація позаурочної діяльності, спортивних ігор; надання шефської допомоги
в організації оздоровчого табору; організація дозвілля на перервах.
- Відділ дисципліни і порядку:
організація чергування по школі, рейдів-перевірок; робота з порушниками
дисципліни і порядку; організація прибирання території; нагляд за дотриманням
культури поведінки; контроль за відвідуванням уроків; перевірка і дотримання
санітарно-гігієнічних норм: чистота приміщень, охайний зовнішній вигляд;
здійснення профілактичної антитютюнової, антиалкогольної, антинаркотичної
роботи.
- Служба «Милосердя»: організація
шефської допомоги ветеранам Великої Вітчизняної війни, людям похилого віку,
вчителям-пенсіонерам, організація зустрічей з ними, операції «Турбота»,
«Милосердя», «Вчитель не повинен бути самотнім».
- Служба «Берегиня»: об’єднує
учнів закоханих у рідний край, які ведуть пошукову роботу, зберігають та
примножують народні традиції, обряди, звичаї в рамках руху учнівської молоді
"Моя земля – земля моїх батьків». Сприяє збереженню та передачі від покоління
до покоління шкільних традицій.
- V.
Символіка
- 5.1. Прапор
- Прапор школи являє
собою прямокутне полотнище синього кольору.
Синій колір асоціюється з всесвітом і думкою, з вірністю і мудрістю. Слово
"синій" походить від слова "сяйво". Синій - колір пощади і
милості, символ краси, м'якості і величі. Жовтий - сонячний колір. Це колір
невимушеного спілкування, надії, оптимізму, почуттєвого сприйняття. Жовтому
надають перевагу ті, хто прагне до розширення обріїв спілкування. Жовтий колір
- символ багатства, справедливості і великодушності. Трикутник жовтого кольору, що символізує собою
прожектор знань, що висвітлює невідоме і непізнане. Гостра вершина
рівнобедреного трикутника розташована в центрі лівої крайки. Потік світла, що
розширюється, символізує все більш зростаючу область пізнаваного.
- 5.2. Гімн школи
- Гімн –
офіційна урочиста пісня, яка нарівні з гербом і прапором символізує певну
суверенну єдність. В поетичних словах гімну відобразились велике прагнення
учнів отримати високий рівень знань, знань різнобічних і різнопланових;
вдячність школі, її прекрасним педагогам за навчання, розуміння, любов;
сподівання ніколи не забути рідні стіни і тих вчителів, що допомогли сміливо
дивитись у вічі майбутньому; а також надія на найкращі прийдешні часи для свого
рідного навчального закладу.
- Гімн
школи
- Шкільні
роки, як кораблів вітрила,
- Зовуть
мене в безмежну далину,
- Шкільні
роки, як птахи сизокрилі,
- Несуть
мене до знань в височину.
- Приспів:
- Школо моя! Ненько моя!
- В стінах твоїх ми єдина сім’я!
- Кожного дня мудрість твоя
- Збагачує наше життя.
- Шкільні
роки – дитинства світ казковий,
- В
якому я, як квітка, розцвіту.
- Шкільні
роки несуть все нову й нову
- Тобі
на скронях, вчитель, сивину.
- Приспів:
- Шкільні
роки – ясна зоря ранкова,
- До
тебе я струмочком прибіжу.
- Шкільні
роки – моя щаслива доля,
- Про
вас я в серці пам'ять збережу.
- Приспів:
- 5.3.
Герб
- Герб
– емблема, відмінний знак, поєднання предметів, котрим надається символічного
значення, що виражають певні традиції власника.
-
- На гербі школи переважають жовтий і
синій кольори. Синій – колір миролюбивого початку, колір неба, прозорості води,
він заспокоює, це символ краси, м ' якості і величі. Жовтий – колір
невимушеного спілкування, надії, оптимізму. Жовтий – це справедливість і
великодушність.
- Центральна частина герба школи являє
собою стилізоване зображення розгорнутої книги з відтворенням кольорів
державного прапора України. В центрі книги зображено перо – один із символів
освіти.
- З лівої сторони на жовтому фоні
зображення емблеми " Козацького гарту ” – символ сили духу та героїчної пам '
яті наших предків.
- По праву сторону від пера знайшов своє
відображення – знак Інтернету – центру сучасного здобуття знань.
- VІ. Порядок внесення
змін та доповнень до Статуту
- 6.1. Зміни та доповнення до цього Статуту
вносяться за рішенням загальних зборів.
- VІІ. Порядок припинення
діяльності учнівського самоврядування
- 7.1. Припинення діяльності самоврядування
відбувається через реорганізацію або ліквідацію відповідно до чинного
законодавства.
- 7.2. Реорганізація учнівського
самоврядування проводиться за рішенням загальних зборів, якщо за неї
проголосувало не менш 2/3 членів учнівського самоврядування, присутніх на
загальних зборах. При цьому всі права та обов'язки учнівського самоврядування
переходять до правонаступника.
- 7.3. Орган, який прийняв рішення про
ліквідацію учнівського самоврядування, створює ліквідаційну комісію.
-
-
- ПОЛОЖЕННЯ
- про
виборчу комісію
- Загальні положення
- 1.Виборча
комісія обирається за місяць до виборів мера.
- 2.
Виборча комісія контролює передвиборчу агітацію кандидатів у мери.
- 3. Кількісний склад виборчої комісії
становить 7 осіб (голова та 6 членів комісії).
- 4. Виборча комісія обирається з учнів 5-11
класів.
- Порядок роботи комісії
- 1.Складання списків виборців.
- 2. Підготовка виборчої дільниці.
- 3. Підготовка бюлетенів.
- 4. Проведення голосування.
- 5. Підрахунок голосів.
- 6. Заповнення протоколу.
- 7. Оголошення підсумків на загальношкільній
лінійці.
-
-
- ПОЛОЖЕННЯ
- про
вибори мера школи
- Загальні положення
- 1.Вибори мера Шкільного Містечка «Темп» проводяться за
принципом загального рівного і прямого виборчого права таємним голосуванням.
- 2. Право висувати кандидата в мери мають
учні 9-11 класів.
- 3. Право обирати мера мають учні 5-11
класів.
- Організація та проведення виборів
- 1.Для проведення голосування утворюється
виборча комісія.
- 2. Виборча комісія:
- - складає списки виборців;
- - встановлює форму виборчого бюлетеня;
- - проводить реєстрацію кандидатів у мери;
- - встановлює результати виборів і оголошує
їх.
- Передвиборча агітація
- 1.Учень, який зареєстрований кандидатом у
мери, має право вести передвиборчу агітацію.
- 2. Кандидат за допомогою ініціативної групи
повинен підготувати передвиборну програму.
- 3. Якщо два та більше кандидатів набрали
однакову кількість голосів, проводяться повторні вибори.
- 4. Повідомлення про обрання мера
оголошується головою виборчої комісії на загальношкільній лінійці.
- 5. Обраним вважається кандидат, за якого
проголосувала більшість учнів, що взяли участь у голосуванні.
- 6. Мер обирається на термін від 1 до 3
років.
-
-
- ПОЛОЖЕННЯ
- про
мера Шкільного Містечка «ТЕМП»
- 1.Мера
Шкільного Містечка обирають учні школи таємним голосуванням.
- 2.
Мер є головою учнівського колективу.
- 3.
Мер є головою міської ради.
- 4.
Мер є членом педагогічної ради і Ради школи.
- 5.
Мер має право:
- -
пропонувати кандидатів до міської ради;
- -
вносити на розгляд членів міської ради питання, що турбують учнів школи;
- -
скликати учнівську конференцію, засідання міської ради;
- -
ухвалювати рішення, які не суперечать Статутові;
- -
подавати пропозиції про внесення змін і доповнень у Статут Шкільного Містечка;
- -
влаштовувати заходи, які не змінюють суттєво річний навчально-виховний план;
- -
ініціювати зміни, що сприятимуть поліпшенню стану навчання та дозвілля;
- -
представляти інтереси школи на засіданнях виконкому сільської Ради та в інших
громадських організаціях.
- 6.
Рішення мера з питань учнівського самоврядування самостійні й незалежні від
рішень адміністрації школи.
- 7.
Мер не має права передавати свої повноваження іншим особам.
- 8.
Мер зобов'язаний:
- -
дотримувати Статут Шкільного Містечка;
- -
контролювати виконання Статуту;
- -
координувати роботу міської ради;
- -
допомагати адміністрації здійснювати річний план роботи.
- 9.
Повноваження мера припиняються у разі:
- -
відставки;
- -
закінчення ним школи.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Мер Шкільного Містечка:
- Захарчук
Діана
-
- Лідер
відділу освіти:
- Мельник
Віолетта
- Радник
відділу освіти:
- Данішевська
Наталія Анатоліївна
- Лідер відділу культури і відпочинку:
- Данішевська
Ілона
- Радник
відділу культури і відпочинку:
- Крутас
Наталія Костянтинівна
- Лідер
відділу охорони здоров’я дітей, спорту і туризму:
- Крутас
Роман
- Радник відділу охорони здоров’я дітей,
спорту і туризму:
- Вальковський
Сергій Олегович
- Лідер
відділу преси і інформації:
- Крутас
Оксана
- Радник
відділу преси і інформації:
- Войчак
Наталія Миколаївна
- Лідер відділу роботи з молодшими школярами:
- Струтинська
Руслана
- Радник
відділу роботи з молодшими школярами:
- Маслій
Раїса Миколаївна
- Лідер
відділу дисципліни і порядку:
- Марчук
Віталій
- Радник
відділу дисципліни і порядку:
- Козінчук
Василь Каленикович
- Лідер служби «Милосердя»:
- Ціось
Оксана
- Радник
служби «Милосердя»:
- Улицька
Людмила Анатоліївна
- Лідер
служби «Берегиня»:
- Іванова
Лілія
- Радник служби «Берегиня»
- Бугаєнко
Світлана Михайлівна
|
Календар
« Квітень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|