Неділя, 28.04.2024, 19:58
Вітаю Вас Гість | RSS

НВК "Шрубківська ЗОШ I ст."

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна

  • Учнівське самоврядування          
  • СТАТУТ
  • Шкільного Містечка «Темп»
  • І. Загальні положення
  • 1.1.Шкільне Містечко – добровільна дитяча громадська доброчинна позапартійна організація сприяння вдосконаленню навчально-виховного процесу, охорони здоров’я, культурного та фізичного виховання, згуртованості колективу гімназії, формування у всіх учнів свідомого та відповідального ставлення до своїх прав та обов’язків, які зазначені у Концепції, Статуті школи, Єдиних вимогах до учнів.
  • 1.2. Учнівське самоврядування у своїй діяльності керується Конституцією України, Конвенцією ООН про права дитини, іншими нормативно-правовими документами та цим Положенням.
  • 1.3. Учнівське самоврядування організовується з учнів школи.
  • 1.4. Учнівське самоврядування класу – первинна організація, яка на правах колективного члена входить до учнівського самоврядування школи.
  • 1.5. Для координації роботи учнівського самоврядування призначаються педагоги радники, які консультують учнів відповідно роботи окремих напрямків.
  • ІІ. Мета і завдання
  • 2.1.Метою організації самоврядування є розвиток соціальної та організаторської активності учнівської молоді шляхом залучення до дієвої участі в демократичному управлінні.
  • 2.2. Головною метою є:
  • - захист прав та інтересів своїх членів;
  • - інтеграція зусиль для добрих та корисних справ;
  • - розробка і втілення проектів, спрямованих на поліпшення навчально-виховного процесу в школі.
  • 2.3. Завдання:
  • - формування навичок самоврядування, соціальної активності й соціальної відповідальності в процесі практичної, громадської діяльності учнівської молоді;
  • - формування суспільно-громадського досвіду особистості, розвиток, стимулювання, реалізація її творчого потенціалу;
  • - формування життєвої компетентності та стимулювання життєвого успіху старшокласників;
  • - розвиток творчих рис характеру, а саме: цілеспрямованості, ініціативності, вимогливості, наполегливості, толерантності, винахідливості, оригінальності, готовності до виправданого ризику;
  • - залучення учнів до участі у вирішенні трудових, соціально-політичних, моральних потреб суспільства;
  • - об’єднання учнів для добрих, корисних, цікавих справ, розвиток їхніх творчих здібностей;
  • - розвиток світогляду учнів для подальшого формування цивілізаційної компетентності.   
  • ІІІ. Мешканці Шкільного Містечка «Темп», їх права та обов’язки
  •          Мешканці Шкільного Містечка мають право:
  • - обирати та бути обраним до керівних органів самоврядування;
  • - вносити пропозиції, ідеї щодо вдосконалення діяльності органів учнівського самоврядування;
  • - дискутувати, критикувати, відстоювати власну точку зору з усіх питань щодо діяльності учнівського самоврядування;
  • - брати участь в експериментах, конференціях, конкурсах, диспутах;
  • - сприяти активізації роботи Шкільного Містечка;
  • - усі мешканці Шкільного Містечка користуються однаковими павами та однаковою мірою відповідають за виконання обов’язків.
  •          Мешканці Шкільного Містечка зобов'язані:
  • - виконувати вимоги Статуту, єдині вимоги для школярів, рішення міської ради Шкільного Містечка;
  • - брати участь у досягненні мети реалізації завдань органів учнівського самоврядування;
  • - піклуватися про авторитет школи;
  • - оволодівати знаннями, практичними навиками, підвищувати культурний та інтелектуальний рівні;
  • - не принижувати гідність людей, поважати їхні погляди й переконання;
  • - при порушенні або невиконанні норм закріплених вище мешканець Шкільного Містечка може бути виключений з органу учнівського самоврядування.
  • ІV. Керівні органи Шкільного Містечка «Темп»
  • 4.1. Вищий орган Шкільного Містечка «Темп» - загальні збори, які збираються не менше одного разу на рік. Позачергові збори скликаються на вимогу мера містечка чи 1/3 мешканців містечка.
  • 4.2. До виняткової компетентності зборів входить:
  • - затвердження та внесення змін до Статуту і програми Шкільного Містечка;
  • - вибори мера Шкільного Містечка;
  • - прийняття рішень про реорганізацію та ліквідацію Шкільного Містечка «Темп»;
  • - оцінка діяльності Шкільного Містечка та його органів.
  •          Збори можуть вирішувати й інші питання, пов’язані з діяльністю учнівського самоврядування.
  • 4.3. Очолює роботу міська рада в складі: мер містечка, керуючий справами шкільної ради, секретар шкільної ради.
  • 4.4. Міська рада складається із представників органів самоврядування класних колективів – активних, дисциплінованих учнів.
  • 4.5. До компетенції міської ради належить:
  • - представлення та захист інтересів ради та його членів у взаєминах з іншими організаціями;
  • - керівництво громадською діяльністю ради в межах компетенції, яка визначається зборами;
  • - відповідальність за ведення та збереження документації;
  • - скликання загальних зборів, затвердження їхнього порядку денного;
  • - прийняття рішень про входження ради до інших громадських об’єднань і вихід із них;
  • - затвердження символіки учнівського самоврядування.
  •          Міська рада проводить свої засідання один раз на місяць. Вона узгоджує роботу відділів, що створюються за окремими напрямками діяльності. До складу міської ради входять такі відділи та служби: відділ освіти, культури і відпочинку, охорони життя та здоров'я дітей, спорту і туризму, преси та інформації, робот из молодшими школярами, дисципліни та порядку, служба «Милосердя», служба «Берегиня».
  • 4.6. Відділи та служби самоврядування є структурними елементами системи учнівського самоврядування.
  •          Це добровільне об’єднання учнів, яке формується на початку навчального року з числа учнів школи у залежності від інтересів дітей.
  •          Мета відділу – розвиток інтересів і творчих здібностей школярів, формування активної життєвої позиції.
  •          Планування роботи відділ здійснює самостійно виходячи з основних положень річного плану розвитку школи та традицій, що склались.
  •          Для керівництва та організації роботи відділу створюється рада відділу, яка обирає свого лідера. Рада відділу збирається не менше одного разу на місяць для планування і координації подальшої роботи.
  •          Координацію та педагогічне консультування здійснює педагог-радник.
  •          За активну участь у конкурсах, дослідженнях, роботу в відділі, учні отримують подяки, грамоти.
  •  
  •          Відділ освіти: облік відвідування, організація огляду знань, підготовка до уроків, підготовка і проведення олімпіад, конкурсів, предметних тижнів, вечорів, контроль за виконанням режиму дня, організація взаємодопомоги у навчання, консультаційна допомога з предметів.
  •          Відділ культури і відпочинку: дотримання норм моральної поведінки, зовнішній вигляд учнів, організація та контроль за естетичним оформленням класних кімнат, шкільного приміщення, організація виставок, змістовного дозвілля, залучення учнів до підготовки і проведення творчих справ, розважальних програм, проведення традиційних загальношкільних свят.
  •          Відділ охорони життя та здоров'я дітей, спорту і туризму: організація і контроль за роботою санпостів, дотримання санітарно-гігієнічних вимог, контроль за інформаційним стендом «Дзеркало чистоти», бесіди про шкідливість негативних звичок, пропагування здорового способу життя, організація спортивних конкурсів, проведення туристичних походів, змагань, розучування народних рухливих ігор.
  •          Відділ преси та інформації: вивчення думки учнів про шкільне життя; висвітлення подій шкільного життя; розвиток мовної культури та культури спілкування; інформування про творчі справи; оформлення плакатів, стінгазет, оголошень; організація тематичних, святкових газет; розвиток кореспондентських здібностей.
  •          Відділ роботи з молодшими школярами: організація позаурочної діяльності, спортивних ігор; надання шефської допомоги в організації оздоровчого табору; організація дозвілля на перервах.
  •          Відділ дисципліни і порядку: організація чергування по школі, рейдів-перевірок; робота з порушниками дисципліни і порядку; організація прибирання території; нагляд за дотриманням культури поведінки; контроль за відвідуванням уроків; перевірка і дотримання санітарно-гігієнічних норм: чистота приміщень, охайний зовнішній вигляд; здійснення профілактичної антитютюнової, антиалкогольної, антинаркотичної роботи.
  •          Служба «Милосердя»: організація шефської допомоги ветеранам Великої Вітчизняної війни, людям похилого віку, вчителям-пенсіонерам, організація зустрічей з ними, операції «Турбота», «Милосердя», «Вчитель не повинен бути самотнім».
  •          Служба «Берегиня»: об’єднує учнів закоханих у рідний край, які ведуть пошукову роботу, зберігають та примножують народні традиції, обряди, звичаї в рамках руху учнівської молоді "Моя земля – земля моїх батьків». Сприяє збереженню та передачі від покоління до покоління шкільних традицій.
  • V. Символіка
  • 5.1. Прапор
  • Прапор школи являє собою прямокутне  полотнище синього кольору. Синій колір асоціюється з всесвітом і думкою, з вірністю і мудрістю. Слово "синій" походить від слова "сяйво". Синій - колір пощади і милості, символ краси, м'якості і величі. Жовтий - сонячний колір. Це колір невимушеного спілкування, надії, оптимізму, почуттєвого сприйняття. Жовтому надають перевагу ті, хто прагне до розширення обріїв спілкування. Жовтий колір - символ багатства, справедливості і великодушності.  Трикутник жовтого кольору, що символізує собою прожектор знань, що висвітлює невідоме і непізнане. Гостра вершина рівнобедреного трикутника розташована в центрі лівої крайки. Потік світла, що розширюється, символізує все більш зростаючу область пізнаваного.
  • 5.2. Гімн школи
  •          Гімн – офіційна урочиста пісня, яка нарівні з гербом і прапором символізує певну суверенну єдність. В поетичних словах гімну відобразились велике прагнення учнів отримати високий рівень знань, знань різнобічних і різнопланових; вдячність школі, її прекрасним педагогам за навчання, розуміння, любов; сподівання ніколи не забути рідні стіни і тих вчителів, що допомогли сміливо дивитись у вічі майбутньому; а також надія на найкращі прийдешні часи для свого рідного навчального закладу.
  • Гімн школи
  • Шкільні роки, як кораблів вітрила,
  • Зовуть мене в безмежну далину,
  • Шкільні роки, як птахи сизокрилі,
  • Несуть мене до знань в височину.
  • Приспів:
  •          Школо моя! Ненько моя!
  •          В стінах твоїх ми єдина сім’я!
  •          Кожного дня мудрість твоя
  •          Збагачує наше життя.
  • Шкільні роки – дитинства світ казковий,
  • В якому я, як квітка, розцвіту.
  • Шкільні роки несуть все нову й нову
  • Тобі на скронях, вчитель, сивину.
  • Приспів:
  • Шкільні роки – ясна зоря ранкова,
  • До тебе я струмочком прибіжу.
  • Шкільні роки – моя щаслива доля,
  • Про вас я в серці пам'ять збережу.
  • Приспів:
  • 5.3. Герб
  •          Герб – емблема, відмінний знак, поєднання предметів, котрим надається символічного значення, що виражають певні традиції власника.
  •  
  • На гербі школи переважають жовтий і синій кольори. Синій – колір миролюбивого початку, колір неба, прозорості води, він заспокоює, це символ краси, м ' якості і величі. Жовтий – колір невимушеного спілкування, надії, оптимізму. Жовтий – це справедливість і великодушність.
  • Центральна частина герба школи являє собою стилізоване зображення розгорнутої книги з відтворенням кольорів державного прапора України. В центрі книги зображено перо – один із символів освіти.
  • З лівої сторони на жовтому фоні зображення емблеми " Козацького гарту ” – символ сили духу та героїчної пам ' яті наших предків.
  • По праву сторону від пера знайшов своє відображення – знак Інтернету – центру сучасного здобуття знань.
  • VІ. Порядок внесення змін та доповнень до Статуту
  • 6.1. Зміни та доповнення до цього Статуту вносяться за рішенням загальних зборів.
  • VІІ. Порядок припинення діяльності учнівського самоврядування
  • 7.1. Припинення діяльності самоврядування відбувається через реорганізацію або ліквідацію відповідно до чинного законодавства.
  • 7.2. Реорганізація учнівського самоврядування проводиться за рішенням загальних зборів, якщо за неї проголосувало не менш 2/3 членів учнівського самоврядування, присутніх на загальних зборах. При цьому всі права та обов'язки учнівського самоврядування переходять до правонаступника.
  • 7.3. Орган, який прийняв рішення про ліквідацію учнівського самоврядування, створює ліквідаційну комісію.
  •  
  •  
  • ПОЛОЖЕННЯ
  • про виборчу комісію
  •          Загальні положення
  • 1.Виборча комісія обирається за місяць до виборів мера.
  • 2. Виборча комісія контролює передвиборчу агітацію кандидатів у мери.
  • 3. Кількісний склад виборчої комісії становить 7 осіб (голова та 6 членів комісії).
  • 4. Виборча комісія обирається з учнів 5-11 класів.
  •          Порядок роботи комісії
  • 1.Складання списків виборців.
  • 2. Підготовка виборчої дільниці.
  • 3. Підготовка бюлетенів.
  • 4. Проведення голосування.
  • 5. Підрахунок голосів.
  • 6. Заповнення протоколу.
  • 7. Оголошення підсумків на загальношкільній лінійці.
  •  
  •  
  • ПОЛОЖЕННЯ
  • про вибори мера школи
  •          Загальні положення
  • 1.Вибори мера  Шкільного Містечка «Темп» проводяться за принципом загального рівного і прямого виборчого права таємним голосуванням.
  • 2. Право висувати кандидата в мери мають учні 9-11 класів.
  • 3. Право обирати мера мають учні 5-11 класів.
  •          Організація та проведення виборів
  • 1.Для проведення голосування утворюється виборча комісія.
  • 2. Виборча комісія:
  • - складає списки виборців;
  • - встановлює форму виборчого бюлетеня;
  • - проводить реєстрацію кандидатів у мери;
  • - встановлює результати виборів і оголошує їх.
  •          Передвиборча агітація
  • 1.Учень, який зареєстрований кандидатом у мери, має право вести передвиборчу агітацію.
  • 2. Кандидат за допомогою ініціативної групи повинен підготувати передвиборну програму.
  • 3. Якщо два та більше кандидатів набрали однакову кількість голосів, проводяться повторні вибори.
  • 4. Повідомлення про обрання мера оголошується головою виборчої комісії на загальношкільній лінійці.
  • 5. Обраним вважається кандидат, за якого проголосувала більшість учнів, що взяли участь у голосуванні.
  • 6. Мер обирається на термін від 1 до 3 років.
  •  
  •  
  • ПОЛОЖЕННЯ
  • про мера Шкільного Містечка «ТЕМП»
  • 1.Мера Шкільного Містечка обирають учні школи таємним голосуванням.
  • 2. Мер є головою учнівського колективу.
  • 3. Мер є головою міської ради.
  • 4. Мер є членом педагогічної ради і Ради школи.
  • 5. Мер має право:
  • - пропонувати кандидатів до міської ради;
  • - вносити на розгляд членів міської ради питання, що турбують учнів школи;
  • - скликати учнівську конференцію, засідання міської ради;
  • - ухвалювати рішення, які не суперечать Статутові;
  • - подавати пропозиції про внесення змін і доповнень у Статут Шкільного Містечка;
  • - влаштовувати заходи, які не змінюють суттєво річний навчально-виховний план;
  • - ініціювати зміни, що сприятимуть поліпшенню стану навчання та дозвілля;
  • - представляти інтереси школи на засіданнях виконкому сільської Ради та в інших громадських організаціях.
  • 6. Рішення мера з питань учнівського самоврядування самостійні й незалежні від рішень адміністрації школи.
  • 7. Мер не має права передавати свої повноваження іншим особам.
  • 8. Мер зобов'язаний:
  • - дотримувати Статут Шкільного Містечка;
  • - контролювати виконання Статуту;
  • - координувати роботу міської ради;
  • - допомагати адміністрації здійснювати річний план роботи.
  • 9. Повноваження мера припиняються у разі:
  • - відставки;
  • - закінчення ним школи.
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •          Мер Шкільного Містечка:
  • Захарчук Діана
  •  
  •          Лідер відділу освіти:
  • Мельник Віолетта
  •          Радник відділу освіти:
  • Данішевська Наталія Анатоліївна
  •          Лідер відділу культури і відпочинку:
  • Данішевська Ілона
  •          Радник відділу культури і відпочинку:
  • Крутас Наталія Костянтинівна
  •          Лідер відділу охорони здоров’я дітей, спорту і туризму:
  • Крутас Роман
  •           Радник відділу охорони здоров’я дітей, спорту і туризму:
  • Вальковський Сергій Олегович
  •          Лідер відділу преси і інформації:
  • Крутас Оксана
  •          Радник відділу преси і інформації:
  • Войчак Наталія Миколаївна
  •          Лідер відділу роботи з молодшими школярами:
  • Струтинська Руслана
  •          Радник відділу роботи з молодшими школярами:
  • Маслій Раїса Миколаївна
  •          Лідер відділу дисципліни і порядку:
  • Марчук Віталій
  •          Радник відділу дисципліни і порядку:
  • Козінчук Василь Каленикович
  •          Лідер служби «Милосердя»:
  • Ціось Оксана
  •          Радник служби «Милосердя»:
  • Улицька Людмила Анатоліївна
  •          Лідер служби «Берегиня»:
  • Іванова Лілія
  •          Радник служби «Берегиня»
  • Бугаєнко Світлана Михайлівна

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

Форма входу
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz